Hedwig

 
 
 
Hämtade hem denna vackra hona igår kväll! Jag har döpt henne till "Hedwig".
Tycker det passar till "Humla"! De har bekantat sig rejält under dagen.
Jag hoppas bara att de ska vara lika snälla mot kaninhonan som kommer på
lördag. Hon är dessutom mycket mindre än vad dessa två är. Jag vet inte
vad jag ska kalla henne riktigt. Antingen ett "H" namn som dessa två eller något
helt random. Om ni har tips på bra kaninnamn får ni gärna kommentera! Lägger till
en bild på henne ifall det hjälper <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: borntolose.blogg.se

Men vilka godinar :)

Svar: Verkligen :) Superglad för dom <3
Becca Boo

2017-11-03 @ 19:19:36
URL: http://borntolose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: